Com fer Llet vegetal

Leches Vegetales

Fa temps, una companya de feina em va explicar el procediment per fer iogurts de manera casolana. No vaig escoltar-la massa perquè tenia en ment comprar-me una iogurtera elèctrica. Una cosa semblant em va passar quan vaig veure per primera vegada la infografia que penjo en aquest post, doncs feia poc m’havien parlat d’una màquina per fer llets vegetals i el procediment de fer-la “a mà” em semblava un excés de dedicació.

El cas, però, és que vegades canvio d’idea i m’agrada retrobar-me amb el que més m’agrada de la cuina: l’experimentació.

Així doncs, per qui s’animi, aquí us deixo amb un vídeo d’una noia (que no sóc jo) que explica fantàsticament pas a pas com seguir les instruccions de la infografía de dalt.

4 thoughts on “Com fer Llet vegetal

  1. Genial entrada con una bonita idea: ser más creativos y menos tecnológicos!! Siempre da gusto pasear por tu blog. Besos. Leonora.

Deixa un comentari