Pinxos de meló amb pernil

És veritat que el meló amb pernil està constituït socialment com un primer plat, sobretot a l’estiu, però per internet vaig veure uns “pinxos” semblants als de la foto i amb quantitats petites son genials com a entrant. La idea és bona perquè és “visualment festiva”.

Pinxos de meló amb pernil
1 meló
pernil salat

Utensilis pel muntatge
- Arròs crú (o sal, sucre... o qualsevol altre aliment o material
que pugui aguantar el pes dels bastonets.
- Un motlle de fer formes de galetes
- Gots (o qualsevol recipient, copa de cava, de vi...)

Procediment: 
- Talla el meló a rodanxes planes, NO pas a mitjallunes, i amb 
amplada d'un dit
- Amb el motlle ves treient les formes
- Fes tires llargues i estretes amb el pernil salat
- Punxes el meló a la punta, i el pernil en forma de serp

Tips per la recepta.

– Pots utilitzar motlles de diferents formes, així encara serà més divertit

– Aquest plat pot ser també unes postres, només cal que eliminis el pernil salat i que banyis el meló amb xocolata “de tableta”. Quan es refredi la xocolata, quedaran una mena de bombons.

Anuncis

6 thoughts on “Pinxos de meló amb pernil

  1. Que bien encontrar un blog con recetas de dulces que puedo comer, yo tambien tengo candidiasis he sido tratada por Cala Cervera y aunque estoy mejor muuuuucho mejor no puedo dejar el regimen alimenticio porque vuelvo a recaer, había perdido la esperanza de poder tomar postres, pero por casualidad he encontrado este blog y espero que sigas haciendo mas recetas de postres.
    gracias

  2. Acabo de descobrir el teu blog per casualitat i m’ha encantat!
    Tot i que jo no tinc cap problema alimentari, trobo que el teu blog m’ajudarà a menjar d’una forma més sana i saludable i també m’ajudarà a veure-ho des d’una altra perspectiva :) m’ha sorprès veure que hi tens tantes receptes de postres sense blat ^^
    En fi, felicitats pel blog

    Petons

  3. Hola, primer de tot gràcies per aquest blog. Té molt bones idees i consells!. Et volia fer una pregunteta: diu que no és massa convenient menjar en la primera fase el pa d´espelta integral, per què ho substituiries?. És que passo molta gana per esmorzar…. petons i cuida’t.

    • Hola Bea, pots fer-te quinoa dolça (amb stevia o melassa d’arròs, o d’agave), amb una mica de llet d’avena. Aquesta recepta la penjaré en breu. Aquest és el meu esmorzar gairebé habitual i això que ja no tinc candidiasis des de fa anys! però està deliciós. D’altra banda, pots menjar fruits secs (crus i sense sal), sobretot les ametlles; també les torrades d’amaranto (que les comercialitza la casa Allos i a mi no me les van prohibir mai). Entenc que l’esmorzar és el moment més “complicat” amb la dieta tant restrictiva de la candidiasis, a mi em passava el mateix abans de descobrir llet amb quinoa dolça. Em comprometo a penjar la recepta en pots dies!

Deixa un comentari

